نخبگان استان یزد

جمعی از نخبگان علمی و فرهنگی استان یزد

نخبگان استان یزد

جمعی از نخبگان علمی و فرهنگی استان یزد

تداوم رایزنی ها و مشاوره با مراکز و اساتید وفعالین علمی فرهنگی

رایزنی ها برای برگزاری اردوی بهتر و پربارتر در دو سطح الف. دانش آموزان و ب. طلاب و دانشجویان نخبه توسط دوستان شما ادامه دارد و تا کنون با مراکز علمی خوبی در تهران و قم و در سطح استان و با اساتید مختلفی مشورت کرده ایم.اخیرا طی دو هفته اخیر در تداوم مشورت با اساتید و فعالین فرهنگی استانی و کشوری با اساتید دیگری نیز مشورت هایی شده است و برای بهینه سازی کار ارتباطات موثری با این بزرگواران گرفته ایم.

اساتیدی چون: دکتر محمود حکمت نیا معاون پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، دکتر قاسم شبان نیا از اساتید علوم سیاسی، استاد مهدی مشکی از اساتید غرب شناسی، استاد دکتر بیاری از اساتید فلسفه و از فعالین فرهنگی جدی در سطح کشور، استاد غفاری فر  از مسئولان حوزوی قم و از اساتید فعال در سطح کشور در مباحث جنبش نرم افزاری، استاد دکتر حسن یوسف زاده از فعالین جامععه شناسی ارتباطات و از مسئولین پژوهشکده قدر در قم، دکتر حسنعلی سلمانیان کارشناس و محقق اندیشه های امام خمینی رحمه الله علیه، استاد بابا نژاد، استاد آبائی، جناب آقای محمد تقی کریمی، جناب آقای محسن ابوترابی، جناب آقای حسین فلاح زاده، جناب آقای حسین دهقان منشادی، جناب آقای رضا رویت، جناب آقای علیانژاد، جناب آقای مهدی مهدوی نژاد، جناب آقای کریمی، جناب آقای مهدی دهقان، جناب آقای محمد مهدی پور، جناب آقای محمد کلانتر،جناب آقای سید احمد عبودتیان، جناب آقای رضا دهقانی نژاد و ... . البته از تمام نظرات شما عزیزان نیز استقبال می کنیم...

و همچنین با مسئولین بسیج دانشجویی استان و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان و ابرکوه و هیئت های انصار امیرالمومنین و انصار ولایت و کانون اندیشه اسلامی دارالعباده یزد و بسیج دانشجویی علوم پزشکی و گروه طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و  برخی مسئولین بسیج دانشگاه یزد و برخی مسئولین حوزه علمیه یزد و مسئولین موسسه عروج یزد و موسسه مدرسه عشق یزد و ندای بهشت ابرکوه و فرهنگسرای مهدویت و حوزه علمیه ابرکوه و حوزه علمیه بافق و برخی فعالین قرارگاه فرهنگی اردکان و برخی مسئولین آموزش و پرورش و مدارس استعدادهای درخشان و خاتم الانبیاء علیه السلام و فعالین دانش آموزی و ...  نیز مشورت و هماهنگی شده است تا انشاء الله این کار علمی-فرهنگی برای تمام استان مفید واقع شود. و علی الله التکلان.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد