نخبگان استان یزد

جمعی از نخبگان علمی و فرهنگی استان یزد

نخبگان استان یزد

جمعی از نخبگان علمی و فرهنگی استان یزد

ثبت نام اردوهای تخصصی دانش آموزی و دانشجویی و طلاب و فعالین فرهنگی استان یزد-تابستان1393

ثبت نام اردوهای تخصصی تابستان 1393
بحمدالله امسال تابستان نیز مجمع هم اندیشی نخبگان استان یزد با همکاری موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد و موسسه فرهنگی عروج دارالعباده، اقدام به برگزاری اردوهای تخصصی برای فعالین و نخبگان علمی و فرهنگی نموده است. امسال نیز در تداوم طراحی نظام مند موضوعات ضروری برای ورود جدی جوانان متعهد به عرصه تولید علم و تمدن سازی، اردوهای دانش آموزی و طلبه-دانشجو به صورت دو اردوی مجزا و با برنامه ریزی کلان نگر، جامع، آینده گرا و متداوم برگزار خواهد شد. 
از تمامی دوستانی که سال های گذشته در خدمتشان بوده ایم و دوستان جدیدی که تمایل دارند با دیدی عمیق تر به فرهنگ و تمدن ایرانی-اسلامی و تمدن غرب و مباحث دشمن شناسی بنگرند و تامل کنند، دعوت می کنیم که در این اردوها شرکت نمایند. البته دوستان غیر استان یزد، نیز تا بیست درصد تعداد افراد اردو را می توانند پر کنند. متاسفانه امسال نیز امکان مادی برگزاری اردوی ویژه خواهران را نداریم، ولی انشاء الله مثل سنوات قبل، برای استفاده خواهران علاقه مند و سایرین، اندکی بعد از اردو صوت اساتید و برنامه ها را در همین وبلاگ خواهیم گذاشت و DVD تصویری اردو نیز، چند ماه بعد رونمایی خواهد شد.

شیوه ثبت نام اردوی تخصصی نخبگان دانش آموز استان یزد
اردوی تخصصی دانش آموزی امسال، با موضوع "دشمن شناسی قرآنی" می باشد که به مدت پنج روز،در تاریخ 18-22 مردادماه جاری در اردوگاه سرسبز شهرک سنگ آهن بافق به انجام خواهد رسید. برای ثبت نام اردوی دانش آموزی، می توانید به روش های ذیل عمل کنید:
الف. ثبت نام اینترنتی: فرستادن مدارک و فرم ثبت نام به ایمیل hamed_vjd@yahoo.com 
ب. دوستانی که هنوز فرم ثبت نام را نگرفته اند، می توانند با شماره تلفن مدیر اردو تماس بگیرند: 09135258472 یا با شماره 09132535950 (هزینه ای که از دانش آموزان گرفته می شود چهل هزار تومان می باشد که بخشی از هزینه های اردوست.)
شیوه ثبت نام اردوی تخصصی نخبگان طلبه و دانشجو
اردوی تخصصی دانشجو-طلبه امسال، با موضوع "تاریخ تمدن با نظری به تاریخ معاصر ایران" می باشد که به مدت پنج روز در تاریخ 9-14 شهریورماه جاری در اردوگاه باصفای شهید فهمیده بنادک سادات به انجام خواهد رسید. البته دوستان غیر استان یزد، نیز تا بیست درصد تعداد افراد اردو را می توانند پر کنند. دلیل اینکه امسال اردو در قم و تهران برگزار نمی شود، محدودیت مالی است که البته تلاش شده است از اساتید جدی مرتبط ساکن قم و تهران نیز استفاده شود و کیفیت و جدیت و علمیت اردوهای سال های گذشته، انشاءالله حفظ شود.
برای ثبت نام اردوی تخصصی طلاب ودانشجویان، می توانید به روش ذیل عمل کنید:

فرم ثبت نام اردو  طلیعه تاریخ تمدن را دانلود کرده و پس از تکمیل آن، به ایمیل andisheyazd@chmail.ir ارسال بفرمائید تا برای امتیازبندی و انتخاب شرکت کنندگان اردو  بتوانیم  از پاسخ های شما به سوالات مطروحه در فرم،افرادی را انتخاب کنیم.

درضمن مبلغ پنجاه هزار تومان را به شماره حساب 4667418723  بانک ملت و یا شماره کارت 6104337232701738  به نام جواد کوراغلی واریز نموده وشماره واریز به همراه نام خود را به شماره 09130713193 پیامک فرمایید.

آدرس اینترنتی پوستر: http://s5.picofile.com/file/8133425376/Talie.jpg
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد