نخبگان استان یزد

جمعی از نخبگان علمی و فرهنگی استان یزد

نخبگان استان یزد

جمعی از نخبگان علمی و فرهنگی استان یزد

سومین اردوی نخبگان استان یزد/ طلیعه معرفت 1392

ثبت نام در اردوی سوم نخبگان استان(طلیعه معرفت) را از دست ندهید!


الحمدلله پس از برگزاری دو دوره اردوی نخبگانی استانی، بر آن شدیم که سومین اردو را نیز برگزار کنیم. اردوی اول برای نمونه و به صورت مختصر برگزار شد و پس از دیدن نتایج بسیار خوب کار، اردوی دوم را به حول وقوه الهی، در تابستان 1391 به صورت گسترده برگزار کردیم. اردویی با امکانات کم و نتایج بزرگی که هنوز هم ارتباز با برخی برگزیدگان اردو ادامه دارد. افرادی که بعد از دیدن قوت کاری ساده و بدون حاشیه، خود هم به فکر آرمان های بلندتری در کارهای فرهنگی افتادند و تلاش کردند که به نحو موثرتری در دنیای اطرافشان تاثیرگذار باشند.  

انشاء الله امسال هم پس از ماه مبارک، از 26 تا 31 مرداد ماه سومین اردوی استانی برگزار خواهد شد که امیدواریم مرضی رضای صاحب و مولای ما قرار بگیرد. عنوان اردوی امسال در پی تاکیدات عمیق رهبر حکیم به مقوله توجه بیشتر به نظام آموزشی و ریشه های انحراف تمدنی (سخنرانی اخیر ایشان در قم و بجنورد و برخی دانشگاه ها) به موضوع «سکولاریسم در نظام آموزشی دانشگاه و حوزه، توصیف و راهکار برون رفت» اختصاص یافت. امید که بتوانیم با اتکال به خدا و همیاری تمام تشکل ها و نخبگان استان این امر را به سرانجام برسانیم تا شاید کوچکترین قدمی در راه احیای قوی تمدن اسلامی در ایران و جهان برداریم. 

دو روش ثبت نام در این نوشته  به صورت دقیق آمده است. انشاء الله در اردوی امسال کتابی که حاصل از جلسات اردوی پارسال در بحث «علم تمدن ساز» بود خدمت دوستان ارائه خواهد شد. تلاش کرده ایم در سال گذشته نظرات دوستان و اساتید را جمع یندی کنیم و امسال کیفیت کار بیشتر شود. قطعا هنوز هم دیر نیست. لطفا اگر نظر، انتقاد یا پیشنهادی دارید به آدرس ایمیل همین وبلاگ بفرستید تا بر دیده منت گذاشته و در صورت توان جامه عمل بدان بپوشانیم. انشاء الله تعالی.

آدرس اینترنتی پوستر: http://upload7.ir/images/91588367207882071145.jpg و اینجا

لطفا پوستر برای چاپ با کیفیت بالاتر را از این آدرس دانلود کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد