نخبگان استان یزد

جمعی از نخبگان علمی و فرهنگی استان یزد

نخبگان استان یزد

جمعی از نخبگان علمی و فرهنگی استان یزد

چند خبر خوش از تداوم مباحث پیرامون اردوهای تخصصی نخبگان استان یزد

ثبت نام از دانش آموزان نخبه استان نیز شروع شد

امسال بنا به پیشنهاد دوستان بنا شد اردوی دانش آموزی بصورت مستقل تری برگزار شود، لذا ثبت نام ار دانش آموزان کمی دیرتر از دانشجویان و طلاب نخبه آغاز می شود. اکنون دانش آموزان هم با دو شیوه ثبت نام ذیل می توانند در اردوی تخصصی نخبگانی دانش آموزی شرکت کنند. دوستان دانش آموزی که تمایل به شرکت در اردو را دارند و در یزد هستند، می توانند با این دو شماره تلفن نسبت به رفع ابهامات و سوالات خود اقدام کنند: 09135258472 و 09138548664 و در شهرستان ها با شماره هایی که داده شده است، اقدام نمایند یا از طریق همین وبلاگ و ایمیل ordoo@chmail.ir  سوالات و ابهامات خویش را مطرح کنند یا ثبت نام بفرمایند. موضوعات اردوی دانش آموزی به زودی در همین وبلاگ می آید.


کاهش هزینه دریافتی اردو  از افرادی که توان پرداخت کمتری دارند 

با توجه به اینکه برخی دوستان نسبت به هزینه دریافتی اردو اعتراض داشتند، گرچه منابع مالی برگزار کنندگان بسیار محدود و ناکافی است ولی باز هم  جهت بهینه سازی کار و استفاده بیشتر برخی دوستان که بضاعت کمتری دارند، هزینه اردو از شصت هزار تومان به پنجاه هزار تومان تقلیل یافت تا تعداد دوستان بیشتری بتوانند در اردو شرکت کنند. البته آرزوی ما هم این بود که کمتر بشود ولی اردویی که در قم با سطح خوبی از اساتید و در جایی خوب نزدیک حرم بخواهد برگزار شود حداقل چهار برابر پنجاه هزار تومان خرج دارد که ما تلاش می کنیم دنبال خیرین و منابع مالی دیگری برویم تا بلکه شرایط برگزاری اردو بهبود یابد.

تخفیف بیشتر برای شرکت کنندگان در اردوی سال 1391

قرار بر این شد که شرکت کنندگان دو اردوی نخبگانی سابق طلاب و دانشجویان، مبلغ چهل هزار تومان هزینه اخذ شود.


انتشار کتاب مطالب مطروحه در اردوی سال 1391 به زودی

متاسفانه نتوانسته بودیم تا کنون کتابی از محتوای اردوهای جنبش نرم افزاری و نخبگانی استان به مخاطبین ارائه دهیم تا مباحث صورت ماندگارتری به خود بگیرد. البته کمبود نیرو و نبود برنامه و کمبود بودجه از دلایل اصلی این مهم هستند. اما خوشبختانه با جدیت برخی دوستان مطالب مهمی از اردوی سال گذشته پیاده سازی و ویراست شده است وبرای انتشار در حال آماده شدن می باشد. امید که به زودی اولین کتاب اردو از چاپ خارج شود و چشم ما وشما و تمام دلسوزان علم وفرهنگ به دیدن آن روشن شود که قدمی است رو به جلو و امیدآفرین. در نظر داریم انشاء الله در آینده با کمک برخی از فعالین داخل اردو، از مباحث مطروحه مقالات و کتاب چه هایی استخراج کنیم تا برای کارهای تخصصی آیندگان چراغ راهی شود وبه رشد وبالندگی نخبگان استان کمک شود، انشاءالله تعالی.

برای ثبت نام  از یکی از دو طریق ذیل اقدام بفرمائید

1- یا فرم اردو را از این آدرس  دانلود کرده و پس از تکمیل آن، به ایمیل ordoo@chmail.ir ارسال بفرمائید تا برای امتیازبندی و انتخاب شرکت کنندگان اردو  بتوانیم  از پاسخ های شما به سوالات مطروحه در فرم،افرادی را انتخاب کنیم.

2-دانشجویان و طلاب یزدی تماس تلفنی با شماره های  09130713193 و 09138525914  و  داتش آموزان یزدی با شماره های 09135258472 و 09138548664  تماس حاصل بفرمائید تا با دریافت فرم و تکمیل و تحویل آن،ثبت نام شما کامل شود. 

دوستان طلبه و دانشجو و دانش آموز ابرقویی، لطفا با آقای فلاح زاده تماس بگیرند: 09127466414

دوستان طلبه و دانشجو و دانش آموز بهابادی، لطفا با آقای کارگر تماس بگیرند: 09132596719

دوستان طلبه و دانشجو و دانش آموز بافقی، با آقای مهدوی تماس بگیرند: 09132592184 

دوستان طلبه و دانشجو و دانش آموز اردکان و میبد و سایر استانها، لطفا با آقای مومنی تماس بگیرند: 09191502674

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد